Παραλία Λιμνιώνας (Σπηλίτσες).
  • Είναι δύο πολύ όμορφες, ερημικές παραλίες που βρίσκονται στο κέντρο περίπου της ακτογραμμής του στενού του Καβοντόρου, που η κάθε μία έχει μήκος 170 μέτρων περίπου, με ανατολικό προσανατολισμό.

Από την Κάρυστο, κανείς ακολουθεί ανατολικό προσανατολισμό και διασχίζει το χωριό Αετός.

Στο τέλος του χωριού που ο δρόμος διακλαδίζεται, ακολουθούμε τον αριστερό κλάδο και ανεβαίνουμε αρκετά ψηλά μέχρι που στρίβουμε προς βορρά.

Από το σημείο εκείνο της στροφής παύουμε να βλέπουμε τον όρμο της Καρύστου και την πόλη και έχουμε δεξιά μας την θέα του Στενού του Καβοντόρου με το νησί Άνδρος.

Ακολουθούμε τον ασφαλτοστρωμένο δρόμο προς βορρά, περνάμε το χωριό Πλατανιστός και σε περίπου 29 km από την Κάρυστο, φαίνονται μπροστά δεξιά μας ανεμογεννήτριες.

Λίγο πρίν το αιολικό πάρκο, στρίβουμε δεξιά στον χωματόδρομο και διασχίζουμε το πάρκο το οποίο κατεβαίνει προς τους χαμηλότερους λόφους και την θάλασσα.

Φτάνουμε σ΄ ένα σημείο που έχουμε μπροστά μας έναν λόφο με 5-6 γεννήτριες που ξεχωρίζουν από το υπόλοιπο πάρκο.

Ακριβώς εκεί, ο δρόμος διακλαδίζεται και αν στρίψουμε αριστερά, πάμε προς στον Λιμιώνα.

Ο δρόμος συνεχίζει να είναι κατηφορικός, περνάει δίπλα και από τις τελευταίες ανεμογεννήτριες και κατεβαίνοντας κάτω στην στενή κοιλάδα, καταλήγει κοντά στην παραλία.

Στο εκκλησάκι που βρίσκουμε φτάνοντας, αφήνουμε το αυτοκίνητο και περπατάμε για 5 λεπτά ακόμη.

Αν στρίψουμε δεξιά, ακολουθούμε την κατεύθυνση προς νότο.

Πρέπει να προσέξουμε να μην στρίψουμε αριστερά μετά από 150-200 μέτρα που κατηφορίζει ο πρώτος δρόμος που συναντάμε.

Επιμένουμε στον δρόμο που αρχικά πήραμε, ο οποίος θα μας φέρει στο απέναντι βουνό και κατηφορίζουμε προς την θάλασσα και τελικά φτάνουμε στο Λινάρι.

Οι παραλίες είναι και οι δύο με άμμο, όχι μόνο έξω στην αμμουδιά αλλά και μέσα στον βυθό.

Οι μεγάλοι βράχοι σχηματίζουν γκρεμνούς, περικλείουν τις αμμουδιές και τις προστατεύουν από τους ανέμους.

Στον Λιμιώνα υπάρχει πηγάδι και στα βράχια σχηματίζονται σπηλιές που αποτελούν καταφύγιο για τον ήλιο και τον τυχόν κακό καιρό.

Απ΄ αυτές πήρε το όνομά της η περιοχή.

Οι παραλίες αυτές προσφέρουν γαλήνη και απομόνωση.

Η φυσική τους ομορφιά είναι απαράμιλλη και το χρώμα των νερών καταπληκτικό.