''Καμία ουσιαστική συζήτηση χωρίς αναλογιστικές μελέτες''
  •  

    Αντί η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖ-ΑΝΕΛ να ασχολείται με το πώς θα ωφελήσει τους εκλεκτούς της, σκόπιμο θα ήταν να ενδιαφερθεί για το πώς θα λύσει τα τεράστια προβλήματα και το αδιέξοδο που η ίδια δημιούργησε ως αποτέλεσμα της πολιτικής που εφαρμόζει επεσήμανε ο Σίμος Κεδίκογλου, μιλώντας στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ και στον δημοσιογράφο Γιώργο Αυτιά, διερωτώμενος παράλληλα, για το πώς ιεραρχεί η κυβέρνηση τις προτεραιότητες της χώρας.

    Όπως ανέφερε: «Το μεγάλο πρόβλημα ξεκινάει από τις συνέπειες της τελευταίας χρονιάς. Αντί να έχουμε ανάπτυξη 2,5% φέτος και 3,6% του χρόνου, έχουμε αντίστοιχα ύφεση 0% και 0,7% , που μεταφράζεται σε 15 δις ευρώ από τα οποία το κράτος θα έπαιρνε το 40%. Αυτή είναι η «τρύπα» που θέλουν να καλυφθεί τώρα με όποιο τρόπο βρίσκουνε.
     

    Είναι λάθος η συνταγή του τόσα λείπουνε τόσα θα πάρουμε» και πρόσθεσε: «Η συνταγή πρέπει να αλλάξει. Πρέπει να κοπούν δαπάνες, κάνοντας την αρχή από την ανάκληση των αυξήσεων, που δεν υπήρχε λόγος να δοθούν και επιταχύνοντας παράλληλα τις διαδικασίες για τις ιδιωτικοποιήσεις». 
     
    Επίσης, σχολίασε πως δεν μπορεί να γίνει κανένας ουσιαστικός διάλογος στον οποίο καλεί η κυβέρνηση από τη στιγμή που δεν έχουν κατατεθεί αναλογιστικές μελέτες, ενώ διερωτήθηκε πώς είναι δυνατόν τη στιγμή που επιβαρύνουν τους αγρότες και τους ελεύθερους επαγγελματίες την ίδια στιγμή να δίνουν 150 εκατομμύρια ευρώ αυξήσεις στους δημοσίους υπαλλήλους χωρία καμία αξιολόγηση μόνο και μόνο για να ωφεληθούν οι εκλεκτοί των υπουργών, οι μετακλητοί υπάλληλοι.

    Στη συνέχεια άσκησε σκληρή κριτική στην κυβέρνηση, σχολιάζοντας την πολιτική που ακολουθεί όσον αφορά στις ιδιωτικοποιήσεις οι οποίες -όπως είπε- θα μπορούσαν να δώσουν ώθηση στην ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας. 

    Εντούτοις όχι μόνο μένουν πίσω, αλλά ακόμα και για αυτές που έχουν αποφασιστεί, έχουν υπογραφεί και αυτές για τις οποίες ο πρωθυπουργός έχει μιλήσει με τον Κινέζο ομόλογό του, όπως είναι η αποκρατικοποίηση του Οργανισμού Λιμένος Πειραιά, ο αρμόδιος υπουργός Ναυτιλίας προβάλλει αντιρρήσεις , ενώ το ίδιο παρατηρείται και στην περίπτωση της συμφωνίας για την ιδιωτικοποίηση των αεροδρομίων.