Γιατί η ύπαρξή της ΑΑΔΕ συνιστά νομότυπη εγκληματική οργάνωση;
  •  

    Τι γνωρίζετε για την ΑΑΔΕ; Πολλοί είναι αυτοί που, λόγω άγνοιας, θα σου πουν ότι «έτσι τώρα αποκαλούν την εφορία», αφού σ’ αυτήν βλέπουν ότι κάνουν πλέον την ετήσια φορολογική τους δήλωση. Δεν έχουν ωστόσο ολότελα άδικο διότι, όντως, η ΑΑΔΕ εισπράττει πλέον τις οφειλές προς το δημόσιο, τον ΕΝΦΙΑ, τον ΦΠΑ κι οποιοδήποτε άλλο φορολογικό έσοδο.
    Πληροφοριακά, η αποκαλούμενη Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ), αποτελεί από το

    2017 τη διάδοχη κατάσταση της πάλαι ποτέ Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων. Έκτοτε προβάλλεται σαν φοροεισπρακτικός θεσμός του ελληνικού δημοσίου, ενθυλακώνοντας στα ταμεία της τα πάσης φύσεως έσοδα (φορολογικά, κρατικά, τελωνείων κι οποιοδήποτε άλλο έσοδο του κράτους).

    Η δραστηριότητά της αυτή, προκαλεί την ψευδή εντύπωση ότι πρόκειται για κρατική υπηρεσία, ελεγχόμενη από το ελληνικό δημόσιο και κατ’ επέκταση από το νομοθετικό σώμα και την κυβέρνηση. Η πραγματικότητα όμως είναι ότι η ΑΑΔΕδεν έχει καμία σχέση με το ελληνικό δημόσιο, εφόσον πρόκειται για καθαρά ιδιωτικό μηχανισμό υπό τον άμεσο έλεγχο των δανειστών!
    Με άλλα λόγια, το κρατικό ταμείο παραδόθηκε εξ’ ολοκλήρου στα χέρια ενός ιδιωτικού φορέα, και δι’ αυτού στα χέρια των ξένων δυναστών που το διαχειρίζονται πλέον απόλυτα!
    Πριν αναρωτηθούμε το γιατί τα λαλίστατα -κατά τα άλλα- «αντιπολιτευτικά» κόμματα της βουλής, ανάμεσά τους η ΝΔ που διεκδικεί και την διακυβέρνηση της χώρας, τα υπολείμματα του ΚΙΝΑΛ, των Ποταμιών και των παραποτάμων τύπου Λεβέντη, αλλά και τα εμφανιζόμενα ως «αντιμνημονιακά» όπως το ΚΚΕ και η Χρυσή Αυγή, δεν έχουν τολμήσει να κάνουν ποτέ, ούτε καν νύξη γι αυτήν την κατάφωρα αντισυνταγματική εταιρεία που η ύπαρξή της εξευτελίζει κάθε έννοια νομιμότητας και δημοκρατικής θέσμισης, ας αναφερθούμε σε ορισμένους μύθους γι αυτήν, αποσαφηνίζοντας το μύθευμα από την αλήθεια.
    Μύθοι και αλήθειες:
    Η ΑΑΔΕ αποτελεί όντως υπηρεσία του ελληνικού δημοσίου με σκοπό τη συγκέντρωση της πάσης φύσεως φορολογητέας ύλης;
    – Ναι, αποτελεί εισπρακτικό μηχανισμό, όχι μόνο της φορολογητέας ύλης αλλά των πάσης φύσεως εσόδων μέσα στα όρια της ελληνικής επικράτειας, ακόμη και των προστίμων της Τροχαίας!
    – Όχι, δεν έχει καμία σχέση με το ελληνικό δημόσιο! Πρόκειται για καθαρά ιδιωτικό φορέα υπό τον άμεσο έλεγχο των δανειστών!
    Είναι όντως Ανεξάρτητη, όπως επικαλείται η ονομασία που φέρει;
    – Ναι, είναι τελείως ανεξάρτητη από κάθε έλεγχο εκ μέρους του ελληνικού δημοσίου, των κυβερνήσεων και των ελληνικών διοικητικών και δικαστικών αρχών.
    – Όχι, διότι είναι απόλυτα εξαρτημένη από τους δανειστές και την Ε.Ε., που επέβαλλαν την ίδρυσή της, ελέγχουν τη λειτουργία της και δίνει λόγο μόνο σ’ αυτούς.
    Έχει όντως φτιάξει εισπρακτικό μηχανισμό, ασκώντας το φοροεισπρακτικό της έργο μέσω των Δημοσίων Οικονομικών Υπηρεσιών (ΔΟΥ);
    – Όχι, δεν έχει «φτιάξει» η ίδια κανέναν μηχανισμό. Ο ήδη υπάρχων κρατικός μηχανισμός των δημοσίων εσόδων (ΔΟΥ), της παραδόθηκε εξ’ ολοκλήρου για να απλώσει τα πλοκάμια της παντού σ’ όλη τη χώρα.
    – Ναι, έχει τεθεί επικεφαλής και ελέγχει άμεσα τις ΔΟΥ, παρόλο που πρόκειται για ιδιωτικό και όχι για δημόσιο φορέα!
    Με άλλα λόγια, ο όρος «Ανεξάρτητη Αρχή» με την οποία την έχουν περιβάλλει υπό την πλήρη ανοχή των κομμάτων της βουλής, είναι ψευδεπίγραφος, εφόσον η «ανεξαρτησία» της είναι απέναντι μόνο στον ελληνικό λαό και σε οποιοδήποτε θεσμικά προβλεπόμενο όργανο της ελληνικής πολιτείας, ενώ είναι απόλυτα εξαρτημένη από τους έξωθεν της χώρας εντολείς που την δημιούργησαν και καταφέρνουν, μέσω αυτής, να έχουν πλήρη έλεγχο στο δημόσιο ταμείο της χώρας και να το διαχειρίζονται πλέον αποκλειστικά οι ίδιοι.
    Επιγραμματικά και για του λόγου το αληθές:
    α) Ο ιδιωτικός αυτός μηχανισμός, που ιδρύθηκε με τον ν.4389/27.05.2016 (ΦΕΚ Α΄94) και η έναρξη εφαρμογής του ανάγεται στην απόφαση με αρ. πρωτ. Δ. ΟΡΓ. Α 1036960/2017 (Φ.Ε.Κ.968/Β’/22/3/2017), δεν είναι νομικό πρόσωπο (άρθρο 1 του ιδρυτικού νόμου σύστασής της). Δεν είναι δηλ. ούτε ΝΠΔΔ, ούτε ΝΠΙΔ, ούτε ΑΕ ή ΕΠΕ κλπ, έτσι ώστε οποιοσδήποτε πολίτης ή φορέας να μην μπορεί να κινηθεί νομικά εναντίον του. Ποιον θα μηνύσεις για τις εγκληματικές πράξεις του, όταν αυτός στερείται νομικής προσωπικότητας και άρα, νομικά, είναι ανύπαρκτος;
    β) Ο ιδιωτικός αυτός μηχανισμός ιδρύθηκε αντισυνταγματικά και ψευδεπίγραφα ως «Ανεξάρτητη Διοικητική Αρχή», σε ευθεία αντίθεση προς το άρθρο 101Α του Συντάγματος που αναφέρει πέντε ανεξάρτητες αρχές (οι οποίες και μνημονεύονται αποκλειστικά και περιοριστικά στα άρθρα 9Α, 15§2, 19§1, 103§ 7 και 9 του Συντάγματος). Πέραν αυτών των πέντε (στις οποίες δεν ανήκει φυσικά η ΑΑΔΕ), καμία άλλη Ανεξάρτητη Αρχή δεν μπορεί να υπάρξει, όπως δεν μπορεί να υπάρξει δεύτερη Βουλή. Συνεπώς, αναδεικνύεται κραυγαλέα η μη νομιμοποιημένη και αντισυνταγματική ύπαρξη της ΑΑΔΕ, θέτοντας μπροστά σε ποινικές ευθύνες αυτούς που την ίδρυσαν, την ψήφισαν και έχουν θέσει σε εφαρμογή τη λειτουργία της.
    γ) Ο ιδιωτικός αυτός μηχανισμός, που συστάθηκε ως νομικά «απρόσωπος» και στον οποίο  έχουν ανατεθεί υπερεξουσίες που υπάγονται στις αρμοδιότητες του στενού κρατικού πυρήνα (φορολογικού, δημοσιονομικού και αστυνομικού χαρακτήρα όπως και αναγκαστικού Δικαίου), ετοιμάζει ήδη έναν στρατό από 12.000 ιδιώτες με σκοπό την βεβαίωση οφειλών σε βάρος νοικοκυριών και επιχειρήσεων! Η παράδοση αρμοδιοτήτων του στενού πυρήνα του κράτους σε ιδιωτικό φορέα, η διοικητική ανεξαρτησία που απολαμβάνει και που δεν προβλέπεται από το Σύνταγμα ούτε για τις πραγματικές Ανεξάρτητες Αρχές, αλλά επίσης και η συγκέντρωση φορολογικών και δημοσιονομικών εσόδων από μία, τύποις έστω, «ανεξάρτητη αρχή», συνιστά εγκληματική πράξη και ενέχει ποινικές ευθύνες γι αυτούς που την έθεσαν σε εφαρμογή.
    Μήπως, όμως, υπόκειται εντούτοις στην κυβερνητική εποπτεία;
    Όχι, γιατί τα όσα αναφέραμε είναι μόνον η κορυφή του παγόβουνου, εφόσον στον ιδιωτικό αυτό οργανισμό, προβλέπεται ρητά ότι η Κυβέρνηση δεν μπορεί να ασκεί τον παραμικρό έλεγχο (άρθρο 3 του ν.4389/2016)! Η ΑΑΔΕ έχει περιβληθεί από την ίδρυσή της με υπερεξουσίες οικονομικές αλλά και πολιτικές, αφού της δίδεται εν λευκώ η αρμοδιότητα έκδοσης διοικητικών πράξεων, καταλογισμού φόρων και προστίμων, αλλά και το σύνολο των αρμοδιοτήτων του Υπουργείου Οικονομικών. Επιπλέον, προβλέπεται ότι δύνανται να της δοθούν και άλλες νέες αρμοδιότητες, ενώ όσες εκχωρεί ο υπουργός, δεν μπορεί να τις πάρει πίσω, και δεν μπορεί η Βουλή, με νέο νόμο, να του τις ξαναδώσει (άρθρο 2§3,4 του ν.4389/2016)! Τέτοιου είδους νομοθετική ρύθμιση που δεσμεύει τη βουλή για μελλοντικές αποφάσεις της, είναι πρωτοφανής, αντισυνταγματική και στερείται νομιμότητας! Το ότι αποδέχθηκαν τα κόμματα της βουλής να υποσκάψουν το κοινοβούλιο στερώντας στοιχειώδεις λειτουργίες του, όπως και να το υποβιβάσουν σε απλό διεκπεραιωτή έξωθεν εντολών, αποτελεί ύβρη για το πολίτευμα και κόλαφο γι αυτούς που χωρίς καμιά διαμαρτυρία την ανέχθηκαν!
    Με τον τρόπο αυτό, υποκαθίσταται η κυβέρνηση στη λήψη αποφάσεων από την ΑΑΔΕ, η οποία όμως δεν φέρει την παραμικρή πολιτική ή νομική ευθύνη για τις αποφάσεις της. Η ύπαρξή της είναι ενδεικτική της κατάλυσης του δημοκρατικού πολιτεύματος στη χώρα μας, εφόσον ο πρόεδρος της ΑΑΔΕ, τα μέλη του Δ.Σ. (στα οποία περιλαμβάνονται υποχρεωτικά και μέλη της Κομισιόν) και η διοίκησή της, κατά την εκτέλεση των καθηκόντων τους δεσμεύονται μόνο από τον (ιδρυτικό της) νόμο «και τη συνείδησή τους(!) και δεν υπόκεινται σε κανέναν ιεραρχικό έλεγχο ούτε σε διοικητική εποπτεία από κυβερνητικά όργανα ή άλλες διοικητικές αρχές ή άλλον δημόσιο ή ιδιωτικό οργανισμό»! (άρθρο 3 του ν.4389/2016). Συνεπώς δηλώνεται απερίφραστα ότι δεν έχουν καμία σχέση με το ελληνικό κράτος και τους νόμους του!
    Η ΑΑΔΕ δεν υπόκειται σε κανέναν ιεραρχικό έλεγχο ή έστω εποπτεία από το υπουργείο και τον υπουργό Οικονομικών (άρθρο 5§1 του ν.4389/2016). Με άλλα λόγια, παρέχουν στην ΑΑΔΕ το ελεύθερο να δρα τελείως ανεξέλεγκτα χωρίς να δίνει λογαριασμό σε κανέναν, ούτε καν στο αρμόδιο για τη χάραξη της οικονομικής πολιτικής υπουργείο! Εκτός αυτού, ο υπουργός δεν έχει το δικαίωμα όχι μόνο να δίνει δεσμευτικές οδηγίες προς την ΑΑΔΕ, αλλά ούτε καν να υποβάλει αίτημα προκειμένου να έχει πρόσβαση σε πληροφορίες που αφορούν το υπουργείο του (άρθρο 5§3 του ν.4389/2016)! Σε περίπτωση δε, διαφωνίας του υπουργού Οικονομικών με την διοίκηση της ΑΑΔΕ σχετικά με την εφαρμογή της φορολογικής πολιτικής, το θέμα παραπέμπεται προς επίλυση στο… Συμβούλιο Διοίκησης της ΑΑΔΕ (άρθρο 5§4 του ν.4389/2016)!! Γιάννης κερνάει Γιάννης πίνει για τους διοικούντες την ΑΑΔΕ και τους πάτρωνές τους εκ Βρυξελλών, με τον υπουργό Οικονομικών να έχει αποδεχθεί εκ των προτέρων τον αυτοεξευτελισμό του σε σφουγκοκωλάριο τους!
    Οι Δήμοι όλης της χώρας, θύματα της ΑΑΔΕ από 1/7/2019
    Η ΑΑΔΕ δεν αρκείται πλέον μόνο σε όσα εκθέσαμε, αλλά βάσει του ν.4549/14.6.2018, βάζει τώρα χέρι και στα ταμεία των Δήμων και των Περιφερειών, απαιτώντας την παράδοση των ταμειακών διαθεσίμων τους. Όχι βέβαια μόνο των ΟΤΑ αλλά και όλων των φορέων της Γενικής Κυβέρνησης (οργανισμοί ΝΠΔΔ, νοσοκομεία, πανεπιστήμια, δημόσιες βιβλιοθήκες, μουσεία, το Εθνικό Θέατρο, το Κρατικό Θέατρο Β. Ελλάδος κ.ά.), των οποίων τα ταμειακά διαθέσιμα θα κατατίθενται σε λογαριασμό της ΤτΕ ελεγχόμενο από αυτήν (άρθρο 80§1,10,18 του ν.4549/14.6.2018).
    Σύμφωνα με την εν είδει τελεσίγραφου υπουργική απόφαση (ΦΕΚ Β΄ 104/24.01.19), οι ΟΤΑ και οι πάσης φύσεως φορείς της Γενικής Κυβέρνησης, θα καταθέτουν στον ειδικό αυτό λογαριασμό όλα τα έσοδά τους και κάθε κρατική ενίσχυση που λαμβάνουν (άρθρο 80§7,9,19), ζητώντας πλέον την έγκριση της ΑΑΔΕ για να εκταμιεύσουν οποιοδήποτε ποσό για τους δημότες τους ή για τις λειτουργικές ανάγκες των οργανισμών. Με δυνατότητα του υπουργού Οικονομικών να καθορίζει «ειδικά όρια απολήψεων» (άρθρο 80§17,18), συνεπώς όποτε το κρίνει ο υπ. Οικονομικών, οι Δήμοι υποχρεούνται να εισπράττουν μέρος μόνο του ποσού που κανονικά θα εκταμίευαν από το λογαριασμό τους, ίσα-ίσα για να καλύψουν τις ανελαστικές δαπάνες τους! Επιβάλλοντας κυρώσεις σε όποια δημοτικά συμβούλια αντιδρούν (άρθρο 80§15,18) που περιλαμβάνουν από την καθαίρεση των εκτελεστικών οργάνων των ΟΤΑ, μέχρι περικοπές στην ετήσια επιχορήγηση από τον Τακτικό Προϋπολογισμό (άρθρο 80§16), προκαλώντας στους Δήμους αλλά και στους οργανισμούς συνθήκες οικονομικής ασφυξίας!
    Ο λόγος είναι ότι οι μνημονιακές κυβερνήσεις, αναζητούν πηγές εσόδων για να ανταπεξέλθουν στις πληρωμές των τοκοχρεολυσίων προς τους δανειστές, στις οποίες πηγές συμπεριλαμβάνουν τώρα και τα διαθέσιμα των Δήμων. Χρησιμοποιώντας τα χρήματα των ΟΤΑ σε οποιοδήποτε «πρόγραμμα ανταλλαγής τίτλων του Ελληνικού Δημοσίου, κατ` εφαρμογή προγράμματος για την αναδιάταξη του ελληνικού χρέους» (άρθρο 81§11.γ), συνδέοντας έτσι άμεσα και χωρίς περιστροφές, τα ταμειακά διαθέσιμα των Δήμων με τα χρέη προς τους δανειστές, καθιστώντας αυτά αναλώσιμα ανά πάσα στιγμή στον Μολώχ των απαιτήσεων που θέτει το «Κουαρτέτο», δηλ. η Ε.Ε., το ΔΝΤ, η ΕΚΤ και ο ΕΜΣ.
    Γιατί σιωπούν οι «αντιπρόσωποι του λαού»;
    Πού οφείλεται αυτή η ηχηρότατη σιωπή των κομμάτων της βουλής; Ποιο κόμμα έχει καταγγείλει τις αντισυνταγματικές αυτές πράξεις; Ποιο από τα κόμματατόλμησε να βγει και να καταγγείλει στον ελληνικό λαό τον πλήρη διασυρμό του κοινοβουλίου που τα ανέχεται όλα αυτά, και της ελληνικής διοίκησης η οποία υπόκειται σ’ αυτόν τον εξευτελισμό; Για ποιο λόγο, σύσσωμη η κοινοβουλευτική αντιπολίτευση (κάθε απόχρωσης), σκούζει για ζητήματα τελείως δευτερεύοντα, συμπεριφερόμενη σαν να ζούμε σε συνθήκες κανονικότητας και κλείνοντας τα μάτια στη διασάλευση κάθε έννοιας νομιμότητας που έχει επιβάλλει στη χώρα η ΑΑΔΕ;
    Το ότι η ΑΑΔΕ κλείνει συμφωνίες παρασκηνίου με διαπλεκόμενους επιχειρηματίες και κυκλώματα μαύρου χρήματος, είναι καταφανές από τις καταγγελίες που κατά καιρούς έρχονται στη δημοσιότητα για την ανοχή ή την αδιαφορία που δείχνει σεκραυγαλέες περιπτώσεις οικονομικού εγκλήματος. Την ίδια στιγμή, για αντιπερισπασμό, τα συστημικά ΜΜΕ προβάλλουν τις «επιτυχίες» της ΑΑΔΕ που έπιασε τον τάδε φουκαρά επαγγελματία ή τον δείνα μικρέμπορα για «απόκρυψη φορολογητέας ύλης». Το ότι οι παρασκηνιακές ενέργειες της ΑΑΔΕ συμπεριλαμβάνουν συστημικούς δημοσιογράφους, με τη συμφωνία να τους περικόψει ή να τους «χαριστούν» οφειλές τους στην εφορία προκειμένου να αναδεικνύουν το έργο της μέσα από τις εκπομπές τους ή τα δελτία ειδήσεων, είναι ένα κοινό μυστικό που συζητιέται στα πηγαδάκια των δημοσιογραφικών «σαλονιών», κάνοντας κατανοητό τον ενθουσιασμό με τον οποίο την προβάλλουν.
    Το κατά πόσον τέτοιου είδους συμφωνίες παρασκηνίου, έχουν επεκταθεί σε πολιτικά πρόσωπα και κόμματα, είναι κάτι που θα το μάθουμε με στοιχεία όταν ανοιχτούν οι λογαριασμοί τους, κάτι που προϋποθέτει να έρθει ο λαός στο προσκήνιο με μια πατριωτική και δημοκρατική κυβέρνηση για ν’ ανοίξουν με δικαστική εντολή οι λογαριασμοί αυτοί, εντός και εκτός της χώρας. Μέχρι τότε, μόνο υποψίες μπορούμε να έχουμε για τους λόγους για τους οποίους, σύσσωμο το πολιτικό κατεστημένο, «ποιεί την νήσσαν» για τις κατάφωρες παρανομίες της εταιρείας αυτής. Το ότι οι ιθύνοντες της ΑΑΔΕ, λόγω των δεδομένων που κατέχουν από την πλήρη πρόσβαση στα ηλεκτρονικά αρχεία αλλά και της άμεσης επαφής τους με τους έξωθεν προστάτες τους, έχουν την οποιαδήποτε πληροφόρησηχρειάζονται για τους οικονομικούς «σκελετούς» που έχουν οι πολιτικοί στα «ντουλάπια» τους, δίνει μια ερμηνεία για τη δυνατότητά της να εξαγοράζει, να απειλεί και να εκβιάζει τη σιωπή τους, με αντάλλαγμα να μένουν στο απυρόβλητο για τις ατασθαλίες και τις διαπλοκές τους.
    Εγκληματική οργάνωση;
    Αν συνδυάσουμε τα πιο πάνω με τους εκβιασμούς που ασκεί σε ολόκληρη την ελληνική κοινωνία, στον κάθε μικρομεσαίο ή επαγγελματία, στους μισθωτούς και τα νοικοκυριά, τι συμπέρασμα να βγάλει κανείς; Διότι είναι εκβιασμός όταν απαιτεί να πληρωθούν «φόροι» που ξεπερνούν τη φοροδοτική ικανότητα (πράγμα που βρίσκεται σε κατάφωρη αντίθεση με το σχετικό άρθρο του συντάγματος), όταν φορολογεί ακόμη και τους μη έχοντες εισόδημα με το πρόσχημα του «τεκμαρτού εισοδήματος»(!), όταν απειλεί με κατασχέσεις ακινήτων ή άλλων περιουσιακών στοιχείων αν δεν πληρωθούν στην ώρα τους οι «οφειλές» που σου καταλογίζουν, όταν κατάσχει χρήματα από τραπεζικούς λογαριασμούς (που τις περισσότερες φορές αφορούν μισθοδοσίες ή κάποια έκτακτη αμοιβή για την επιβίωση), πράγμα που δεν είναι απλώς εκβιασμός αλλά απροκάλυπτη κλοπή!…
    Μεθόδους εκβιασμού για να καρπούται εισπράξεις, άσχετα με τη δυνατότητα του θύματος αν μπορεί να πληρώνει ή όχι, στην πρόσφατη ιστορία άσκησε (και ασκεί) μόνον η Μαφία! Δηλ. το οργανωμένο έγκλημα. Απειλώντας με καταστροφή της επιχείρησης αν ο ιδιοκτήτης της δεν είναι συνεπής. Κάνει κάτι διαφορετικό από αυτό η ΑΑΔΕ, όταν απειλεί με κατάσχεση της επιχείρησης αν ο ιδιοκτήτης δεν είναι συνεπής λόγω αδυναμίας του να ανταπεξέλθει, ή με κατάσχεση του σπιτιού σου αν το νοικοκυριό δεν είναι «συνεπές» απέναντι στους εκβιασμούς της;
    Με μια σημαντική όμως και ειδοποιό διαφορά από τη Μαφία, όπως τη γνωρίσαμε ιστορικά και όπως συνεχίζει αυτή να υφίσταται μέχρι τις μέρες μας. Η Μαφία ασκεί τους εκβιασμούς και την τρομοκράτησή της σε συγκεκριμένες κατηγορίες πολιτών: κυρίως στους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων και καταστημάτων. Η ΑΑΔΕ έχει επεκτείνει την εκβιαστική πολιτική της σε όλο τον πληθυσμό, σε κάθε μεμονωμένο πολίτη και σε κάθε νοικοκυριό της χώρας! Ο Αλ Καπόνε σίγουρα θα την ζήλευε γιατί τον έχει ξεπεράσει σε επινοητικότητα και τεχνικές, αφού, λειτουργώντας με πρότυπο τις δικές του πρακτικές, τις έχει επεκτείνει στο σύνολο της κοινωνίας! Πράγμα που την αναδεικνύει σε απείρως πιο αποτελεσματική από οποιαδήποτε άλλη μορφή οργανωμένου εγκλήματος έχει εμφανιστεί μέχρι σήμερα! Προκειμένου να μπορεί να τελεί υπό την «προστασία» της ο μέσος πολίτης για να σώσει την περιουσία του από τους εκβιασμούς και τις αρπάγες της, θα πρέπει να βρίσκει τρόπους, είτε έχει είτε δεν έχει τη δυνατότητα, να πληρώνει! Το  οργανωμένο έγκλημα που εκβιάζει και πουλάει «προστασία», σε όλο του το μεγαλείο υπό την αιγίδα του πολιτικού κατεστημένου!
    Επίλογος
    Η ΑΑΔΕ είναι ένας χυδαίος μηχανισμός επιβολής, καταλογισμού και είσπραξης των όποιων εσόδων έχουν απομείνει στις τσέπες του ελληνικού λαού και στους λογαριασμούς των δημόσιων οργανισμών του, προς όφελος των δανειστών. Μοναδικός μηχανισμός στα παγκόσμια χρονικά, που σκοπό έχει την είσπραξη των εσόδων του κράτους αλλά και του όποιου εισοδήματος των πολιτών, για να παραδίδονται απρόσκοπτα στον έλεγχο των Βρυξελλών και των ξένων δυναστών. Κράτος εν κράτει, καθοδηγούμενος πλήρως από τον ξένο παράγοντα, αποτελεί το μακρύ χέρι των δυνάμεων κατοχής της χώρας μας, επιβαλλόμενος αντισυνταγματικά χάρις στις μαριονέτες που κατοικοεδρεύουν εντός του κοινοβουλίου.
    Η ύπαρξή της, συνιστά νομότυπη εγκληματική οργάνωση. Τόσο νομότυπη, όσο ήταν και οι «νόμιμες» αποφάσεις των κυβερνήσεων της ναζιστικής κατοχής, οι οποίες λαμβάνονταν με απευθείας εντολές από την Κομαντατούρ. Χρέος μας είναι να την ξηλώσουμε, καθίζοντας στο σκαμνί αυτούς που την επέβαλλαν στη χώρα μας και στον ελληνικό λαό.
    Ο μόνος τρόπος για να γίνει αυτό, είναι η συνειδητοποίηση της κατοχικής πραγματικότητας την οποία υφίσταται η Ελλάδα και η απόφαση, ως λαός με τις οργανωμένες δυνάμεις του, να την ανατρέψουμε. Απελευθερώνοντας τη χώρα από τις κατοχικές δεσμεύσεις που της επέβαλλαν, ανάμεσα στις οποίες, η δράση εγκληματικών εταιρειών όπως η ΑΑΔΕ, έχουν κυρίαρχο και πρωτεύοντα ρόλο στην υποδούλωση του τόπου και την εξαθλίωση του λαού μας.
     

    Γιατί αναφέρω τον όρο «αρπαγή»; Απλώς και μόνο για λόγους πολιτικής αβρότητας, προκειμένου να μην χρησιμοποιήσω, τουλάχιστον στον τίτλο, όρους όπως «κλοπή» ή «ληστεία». Διότι ακριβώς περί αυτού πρόκειται αν το καλοσκεφτούμε.

    Εισαγωγικά
    Για να γίνει κατανοητό, ας υποθέσουμε ότι κάποιος σε υποχρεώνει: α) να καταργήσεις τον τραπεζικό σου λογαριασμό και να μεταφέρεις τις καταθέσεις σου σε δικό του, όπου θα έχει την πλήρη διαχείριση και θα αποφασίζει αυτός τι ποσά θα εκταμιεύεις για τις ανάγκες σου, β) να κατατίθεται σ’ αυτόν το νέο «κοινό» λογαριασμό ο μηνιαίος μισθός ή η σύνταξή σου, γ) να κατατίθενται αυτοστιγμεί σ’ αυτόν το λογαριασμό οποιοδήποτε προνοιακό επίδομα τυχόν λαμβάνεις, εσύ ή μέλη της οικογενείας σου, δ) να κατατίθενται επίσης αυτομάτως οποιεσδήποτε οφειλές τρίτων προς εσένα, ε) να του κάνεις πλήρη έκθεση των οποιωνδήποτε εκτιμώμενων εξόδων σου, από τα ψώνια του μήνα μέχρι τις καραμέλες για τα παιδιά σου που θέλεις ν’ αγοράσεις, προκειμένου να εγκρίνει τη δαπάνη και να μπορέσεις έτσι να εκταμιεύσεις τα (δικά σου!) χρήματα!

    Μα, μπορεί ίσως να αναρωτηθεί ο καθείς, αν γίνει κάτι τέτοιο, πώς θα μπορέσω να ανταπεξέλθω όταν έχω τρέχοντα έξοδα που δεν παίρνουν αναβολή; Θα αναγκάζομαι να αιτούμαι κάθε φορά την αναγκαία ανάληψη και θα περιμένω από αυτόν να την εγκρίνει; Μην ανησυχείτε, έχει προβλεφθεί κι αυτό: Σου δίδεται το δικαίωμα να κρατήσεις, απ’ όλα τα προαναφερόμενα έσοδά σου, ένα ποσό για τα τρέχοντα έξοδά σου των επόμενων 15 ημερών! Προσοχή όμως γιατί αυτό το δικαίωμα, σου παραχωρείται κάτω από τους εξής όρους: α) Να αφορά αυστηρά το 15νθήμερο. Αν συμβεί και κάνεις λάθος κι αντί για 15νθήμερο, έχεις «παρακρατήσει» ποσό που αντιστοιχεί σε έξοδα των επόμενων π.χ. 16 ή 17 ημερών, έχεις κυρώσεις! β) Να έχεις παραδώσει εκ των προτέρων αναλυτική έκθεση των εξόδων σου του επόμενου 15νθημέρου. γ) Να παραδώσεις στη συνέχεια αναλυτική έκθεση των δαπανών που έκανες στο 15νθήμερο, έτσι ώστε να διασταυρωθεί ότι δεν έχεις κάνει καμιά παράταιρη αγορά (να πήρες λ.χ. τσίχλες ενώ είχες γράψει ότι θα πάρεις γάλα, γιατί αυτό συνιστά εξαπάτηση εφόσον αν είχες γράψει εξ αρχής για τσίχλες, πιθανόν η δαπάνη να μην είχε εγκριθεί). Εννοείται, για να μην ξεχνιόμαστε, ότι μιλάμε πάντοτε για τα δικά σου χρήματα, για τα δικά σου έσοδα, για το δικό σου ταμείο!

    Αυτός ο «κάποιος», έχει εκ του νόμου το δικαίωμα να διαχειρίζεται και να επενδύει τις καταθέσεις του λογαριασμού σου για το δικό σου -υποτίθεται- συμφέρον. Αν όμως επιλέξει λάθος επενδύσεις ή αν έχει κάνει καμιά «λοβιτούρα» και χάσεις χρήματα (βλέποντας ξάφνου τις καταθέσεις σου να μειώνονται απότομα), δεν φέρει καμία ευθύνη, δεν έχεις το δικαίωμα να αλλάξεις «διαχειριστή» και να πας σε άλλον, δεν μπορείς να καταφερθείς εναντίον του νομικώς ή με άλλον τρόπο. Αντιθέτως, είτε κάνει σωστή διαχείριση είτε όχι, εσύ είσαι υποχρεωμένος να του καταβάλεις κάθε μήνα την οριζόμενη αμοιβή του την οποία θα παρακρατάει αυτομάτως από το λογαριασμό σου!… Και το πιο ωραίο απ’ όλα: Εάν αυτός ο κάποιος έχει έκτακτες ανάγκες, θα έχει το δικαίωμα, επικαλούμενος το «δημόσιο συμφέρον», αφενός να «τραβάει» χρήματα από το λογαριασμό σου για την κάλυψη αυτών των αναγκών, αφετέρου να θέτει κατά το δοκούν όρια στις αναλήψεις σου για τη συγκεκριμένη περίοδο, αδιαφορώντας για τον δικό σου προγραμματισμό ή τις υποχρεώσεις σου που πρέπει να καλύψεις! Αν όλο αυτό δεν συνιστά ξεκάθαρα κλοπή ή πρόθεση κλοπής, τότε ίσως θα πρέπει να επαναπροσδιορίσουμε τις λέξεις και τις έννοιες κατά τα πρότυπα της οργουελιανής new speak!

    Η παράδοση των ταμείων των ΟΤΑ στην ΑΑΔΕ
    Αντικαταστήστε στο πιο πάνω παράδειγμα τα έσοδα και τα έξοδα ενός πολίτη που φέραμε ως υπόδειγμα, με τα έσοδα και τα έξοδα ενός Δήμου, και θα γίνει κατανοητό αυτό που επιχειρείται με το ν.4549/14.6.2018 και την εν είδει τελεσίγραφου υπουργική απόφαση με την υπογραφή του κ. Χουλιαράκη (οικ.2/6748/ΔΛΓΚ/ 21-01-2019 ΥΑ), που δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ Β΄ 104/24.01.19. Σύμφωνα μ’ αυτά, οι Δήμοι υποχρεούνται: α) Να παραδώσουν το σύνολο των ταμειακών τους διαθεσίμων, τα οποία ορίζονται ως «πλεονάζοντα», σε έναν ειδικό λογαριασμό («Ενιαίος Λογαριασμός Θησαυροφυλακίου») στην Τράπεζα της Ελλάδος (ν.4549/2018 άρθρο 80.1,7,18), ο οποίος όμως είναι κοινό μυστικό ότι θα ελέγχεται από την ΑΑΔΕ. β) Να καταθέτουν στο λογαριασμό αυτό όλα τα έσοδά τους (άρθρο 80.7,9). γ) Να κατατίθεται σ’ αυτόν τον ελεγχόμενο από την ΑΑΔΕ λογαριασμό, κάθε κρατική ενίσχυση που λαμβάνουν (άρθρο 80.19) και δ) να παραδίδονται στο λογαριασμό αυτόν τα δημοτικά τέλη και κάθε άλλη, οποιουδήποτε τύπου είσπραξη από τους δημότες τους. ε) Να κάνουν πλήρη κατάρτιση των οποιονδήποτε προβλεπόμενων εξόδων τους (άρθρο 80.14), προκειμένου να εγκρίνει τη δαπάνη η ΑΑΔΕ και να μπορέσουν έτσι να εκταμιεύσουν τα (δικά τους!) χρήματα!

    Τους παραχωρείται ωστόσο το δικαίωμα να διατηρούν σε έναν δικό τους τραπεζικό λογαριασμό, τις καθαρές ταμειακές ανάγκες τους για το επόμενο δεκαπενθήμερο (άρθρο 80.14). Προσοχή όμως, γιατί το δικαίωμα αυτό παραχωρείται κάτω από τους εξής όρους: Πρώτον, να αφορά αποκλειστικά το 15νθήμερο. Αν εντοπιστούν ποσά που ξεπερνούν το 15νθήμερο, ενημερώνεται ο Υπουργός Οικονομικών ο οποίος εισηγείται την επιβολή κυρώσεων (άρθρο 80.15,18) που περιλαμβάνουν από την καθαίρεση των εκτελεστικών οργάνων του φορέα και του Προϊσταμένου των Οικονομικών Υπηρεσιών, μέχρι περικοπές στην ετήσια επιχορήγηση από τον Τακτικό Προϋπολογισμό (άρθρο 80.16), προκαλώντας έτσι στον Δήμο συνθήκες οικονομικής ασφυξίας! Και δεύτερον, να έχει καταρτίσει ο Δήμος προς έγκριση τον ταμειακό του προγραμματισμό του 15νθημέρου (άρθρο 80.14), ο οποίος ελέγχεται στη συνέχεια αν η υλοποίησή του ανταποκρίνεται επακριβώς στους λόγους που υποβλήθηκε το αίτημα.

    Εστιάζω στους Δήμους στο παρόν άρθρο μου, παρόλο που οι αποφάσεις αυτές ισχύουν για όλους τους φορείς της Γενικής Κυβέρνησης (στους οποίους ανήκουν και οι Δήμοι). Για να αποφύγει ωστόσο την παραμικρή παρανόηση, ο ν.4549/2018 διευκρινίζει τονίζοντας ιδιαιτέρως ότι τα όσα περιγράφονται στα άρθρα 80 και 81, αφορούν το Μητρώο Φορέων Γενικής Κυβέρνησης «συμπεριλαμβανομένων και των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης α΄ και β΄ βαθμού», οι οποίοι οφείλουν να«τηρούν υποχρεωτικά το σύνολο των ταμειακών τους διαθεσίμων στην ταμειακή τους διαχείριση στην Τράπεζα της Ελλάδος» (άρθρο 80.10).

    Αιτία, η αναζήτηση εσόδων για την πληρωμή των δανειστών
    Γιατί συμβαίνουν όλα αυτά; Για ποιο λόγο η τόση διόγκωση της γραφειοκρατίας στη λειτουργία των Δήμων, η σύγχυση που θα επικρατήσει στις οικονομικές υπηρεσίες τους και στα δημοτικά συμβούλια, οι τόσες απειλές και ο οικονομικός βρόγχος που επικρέμεται στους ΟΤΑ; Η απάντηση είναι απλή: Διότι το κράτος -και η κυβέρνηση ως διαχειριστής του- αναζητούν πηγές εσόδων για να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις των δανειστών, στις οποίες πηγές συμπεριλαμβάνουν και τα ταμεία των Δήμων! Πράγματι, σε περιπτώσεις «ακραίων συνθηκών ρευστότητας» όπως αναφέρεται στο νόμο, ο υπουργός Οικονομικών έχει τη δυνατότητα να καθορίζει «ειδικά όρια απολήψεων» από τους Δήμους (άρθρο 80.17,18). Με άλλα λόγια, όποτε το κρίνει ο υπ. Οικονομικών, οι Δήμοι υποχρεούνται να εισπράττουν μέρος μόνο του ποσού που κανονικά θα εκταμίευαν από το λογαριασμό τους, ίσα-ίσα για να καλύψουν τις ανελαστικές δαπάνες τους!

    Γι αυτές τις «έκτακτες συνθήκες ρευστότητας» προς «προάσπιση του δημοσίου συμφέροντος», για τις οποίες υποχρεούνται οι Δήμοι σε περικοπές στην εκταμίευση των χρημάτων τους, δεν γίνεται καμιά ξεκάθαρη νύξη για τις υποχρεώσεις προς τους δανειστές. Αντίθετα, τα όρια που τίθενται στις απολήψεις από τους Δήμους, φέρουν ως πρόσχημα τον «κίνδυνο αθέτησης ανελαστικών υποχρεώσεων του Κράτους ή μη επιτέλεσης στοιχειωδών λειτουργιών του» (άρθρο 80.17)Με άλλα λόγια, οι Δήμοι υποχρεούνται να συνδράμουν από το δικό τους ταμείο στις «ανελαστικές υποχρεώσεις του κράτους». Ερώτημα: δεν περιλαμβάνονται ανάμεσα σ’ αυτές και οι υποχρεώσεις προς τους δανειστές; Ή ο λόγος που δεν αναφέρεται ρητά κάτι τέτοιο, είναι για να μην δοθεί λαβή για αντιδράσεις; Προφανώς όμως, έχουν εθιστεί στο να αντιμετωπίζουν τον Έλληνα ως άτομο χαμηλής νοημοσύνης. Διότι όταν περικόπτονται στον προϋπολογισμό δαπάνες για την υγεία, την παιδεία, την πρόνοια, την εθνική άμυνα κλπ, όπως και οι επιχορηγήσεις της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και λοιπές ανάγκες, προκειμένου να εξοφλούνται στην ώρα τους τα τοκοχρεολύσια των δανειστών, φυσικό κι επόμενο είναι να στερείται το δημόσιο από τα αναγκαία κονδύλια, όχι μόνο για τις όποιες ανελαστικές υποχρεώσεις του αλλά ακόμη και για τις στοιχειώδεις λειτουργίες του. Συνεπώς είναι ηλίου φαεινότερο ότι η κύρια αιτία όλων αυτών των ταπεινωτικών ενεργειών σε βάρος της Τ.Α., οφείλεται στην απομύζηση των δημοσίων εσόδων λόγω της έγκαιρης αποπληρωμής των τοκοχρεολυσίων προς τους δανειστές! Επομένως είναι φανερό το πού οφείλεται όχι μόνο η κλοπή των ταμειακών διαθεσίμων των ΟΤΑ που προετοιμάζουν, αλλά και οι κατοχικές πολιτικές των μνημονιακών χρόνων που οδηγούν στην εξαθλίωση έναν ολόκληρο λαό! Μόνο μια δημοκρατική και πατριωτική κυβέρνηση που θα βάλει τέλος στην αφαίμαξη του λαού και των δημοσίων εσόδων από τους δανειστές, κηρύσσοντας σε όλα τα διεθνή φόρα την άρνηση πληρωμής του λεγόμενου «χρέους», θα αποτινάξει το κατοχικό καθεστώς και θα δώσει το έναυσμα της παραγωγικής και οικονομικής ανασυγκρότησης αυτής της χώρας.

    Οι «επενδύσεις» των ταμειακών διαθεσίμων
    Πώς «αξιοποιούνται» τα ταμειακά διαθέσιμα των Δήμων ενόσω βρίσκονται «παρκαρισμένα» στον Ενιαίο Λογαριασμό της Τράπεζας της Ελλάδος; Επενδύονται μέσω του αποκαλούμενου «Κοινού Κεφαλαίου» (άρθρο 80.9,10) που διαχειρίζεται η ΤτΕ. Πού «επενδύονται»; Σε κινητές αξίες του Ελληνικού Δημοσίου (ανάμεσά τους δημοσίων επιχειρήσεων και οργανισμών) ακόμη και στη δευτερογενή αγορά, ή και σε τίτλους του Ευρωπαϊκού Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας ή του Ευρωπαϊκού Μηχανισμού Στήριξης (άρθρο 81.11,γ). Τη διαχείριση των κεφαλαίων των Δήμων και την ευθύνη της επενδυτικής τους τοποθέτησης, την έχει αποκλειστικά η Τράπεζα της Ελλάδος (άρθρα 80.11 & 81.11,α). Όπως έχει επίσης και την αποκλειστική αρμοδιότητα να συμμετέχει με τα κεφάλαια αυτά και σε οποιοδήποτε «πρόγραμμα ανταλλαγής τίτλων του Ελληνικού Δημοσίου, κατ` εφαρμογή προγράμματος για την αναδιάταξη του ελληνικού χρέους» (άρθρο 81.11,γ)Μια παράγραφος δηλ. που συνδέει άμεσα και χωρίς περιστροφές, τα ταμειακά διαθέσιμα των Δήμων με τα χρέη προς τους δανειστές, καθιστώντας αυτά αναλώσιμα ανά πάσα στιγμή στον Μολώχ των απαιτήσεων που θέτει το «Κουαρτέτο», δηλ. η Ε.Ε., το ΔΝΤ, η ΕΚΤ και ο ΕΜΣ (Ευρωπαϊκός Μηχανισμός Στήριξης).

    Και τι γίνεται αν οι επιμέρους ή οι κατά καιρούς τοποθετήσεις του διαχειριστή (δηλ. της Τράπεζας της Ελλάδος), αποβούν προβληματικές ή αποδειχθούν λάθος (για να μην αναφερθούμε σε υπόνοιες σκοπιμότητας που ευνοούν κερδοσκόπους), με συνέπεια αντί για αποδόσεις, τα λεφτά των Δήμων να εξανεμίζονται; Κανένα πρόβλημα -για τους φέροντες την ευθύνη- διότι «η Τράπεζα της Ελλάδος καθώς και τα στελέχη της, κατά την άσκηση της αρμοδιότητας αυτής, δεν υπέχουν καμία ευθύνη, ποινική, αστική, διοικητική ή άλλη» (άρθρο 81.11,γ)! Με άλλα λόγια, βρίσκονται τελείως στο απυρόβλητο ο κ. Στουρνάρας, οι διάδοχοί του, οι συνεργάτες τους και τα στελέχη της ΤτΕ, για οποιοδήποτε λάθος ή και σκόπιμη ενέργεια, θα οδηγήσει στην εξανέμιση των διαθεσίμων των Δήμων, όπως ακριβώς έγινε και με τα αποθεματικά των ασφαλιστικών ταμείων! Ωστόσο, ανεξαρτήτως λαθών ή και σκοπιμοτήτων, οι αμοιβές από το κοινό ταμείο των Δήμων προς την Τράπεζα της Ελλάδος για τη διαχείριση των κεφαλαίων τους από αυτήν, θα καταβάλλονται απαρέγκλιτα (άρθρο 81.11,ε)! Γιάννης κερνάει Γιάννης πίνει για τους κρατούντες και τους έξωθεν εντολοδόχους τους. Η ανομία και η ουτιδανότητα του πολιτικού μας προσωπικού και των σημερινών εντός της βουλής κομμάτων, σε όλο τους το μεγαλείο!

    Η αναστολή μέχρι τις 30 Ιουνίου
    Οι ΟΤΑ «στραγγαλίζονται» με την υπουργική απόφαση για την υποχρεωτική μεταφορά των ταμειακών διαθεσίμων των Δήμων στον Ενιαίο Λογαριασμό. Η απόφαση αυτή, η εφαρμογή της οποίας ήταν να ξεκινήσει στις 21 Φεβρουαρίου φέτος, πήρε αναστολή μετά τις αντιδράσεις που σημειώθηκαν την περίοδο εκείνη από Δήμους, τις Περιφερειακές Ενώσεις τους και την Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ). Δύο πράγματα προκαλούν προβληματισμό στις αντιδράσεις αυτές εκ μέρους των εκπροσώπων των συλλογικών οργάνων των ΟΤΑ. Αφενός, η ευκολία με την οποία δέχθηκαν τη μετάθεση της εφαρμογής της σχετικής απόφασης για την 1η Ιουλίου 2019 (χαιρετίζοντας μάλιστα ο πρόεδρος της ΚΕΔΕ, κ. Πατούλης, την παράταση αυτή σαν… «νίκη της αυτοδιοίκησης»!), συμφωνώντας επιπλέον να σχηματιστεί ομάδα εργασίας από εκπροσώπους της κυβέρνησης και της ΚΕΔΕ, προκειμένου να τεθούν προς συζήτηση επιμέρους ζητήματα της εφαρμογής της υπουργ. απόφασης. Όταν όμως διαφωνείς θεμελιακά σε κάτι τόσο σημαντικό που σχετίζεται με την ύπαρξή σου, δεν συμμετέχεις σε ομάδες εργασίας με τους βιαστές σου επί των λεπτομερειών της πράξης του βιασμού, κι ούτε χαριεντίζεσαι μαζί τους για να βρεις κάποιον τρόπο που να τον καταστήσει πιο «ανώδυνο». Δηλώνεις ξεκάθαρα την αντίθεσή σου και καταγγέλλεις στο λαό την επίθεση που δέχεσαι. Εκτός και αν έχεις ήδη αποδεχθεί την απόφαση αυτή ως τετελεσμένο, ρίχνοντας μπαλοθιές στον αέρα για καθαρά αντιπολιτευτικούς λόγους προς την παρούσα κυβέρνηση. Αφετέρου, έκπληξη προκαλούν τα… αντανακλαστικά των εκπροσώπων των κεντρικών οργάνων των ΟΤΑ. Ήταν «κεραυνός εν αιθρία» γι αυτούς; Δεν γνώριζαν από πριν για την επικείμενη υπουργική απόφαση; Δεν γνώριζαν ότι όλα αυτά που αναφέρει η υπουργ. απόφαση, είχαν ψηφιστεί και ήταν νόμος του κράτους ήδη από τον Ιούνιο του 2018; Δεν γνώριζαν από μήνες πριν, ότι είχε ήδη εγγραφεί η αρπαγή των ταμείων τους στον κρατικό προϋπολογισμό του 2019; Κι όμως, η αναφορά αυτή ήταν ξεκάθαρη στην Εισηγητική Έκθεση του Προϋπολογισμού, κεφάλαιο 3, σελ. 50, και αναλυτές όπως ο Δημήτρης Καζάκης το επεσήμαναν εγκαίρως, το κατήγγειλαν και έκρουαν τον κώδωνα του κινδύνου. Γιατί δεν υπήρξε καμία αντίδραση από τους εκπροσώπους των ΟΤΑ, όταν επί μήνες όλα αυτά ήταν γνωστά και το μόνο που έλειπε, ήταν η υπουργική απόφαση για να αρχίσει η έναρξη της εφαρμογής τους;…

    Όπως και να έχει, η υλοποίηση της απόφασης αυτής μετατέθηκε για την 1ηΙουλίου. Με τον τρόπο αυτό, «βολεύτηκαν» οι δήμαρχοι που πρόσκεινται στην αξιωματική αντιπολίτευση, γνωρίζοντας πολύ καλά ότι η απόφαση αυτή είναι απαίτηση των δανειστών και άρα δεν πρόκειται να αναιρεθεί από καμιά συμβατική κυβέρνηση. Δεν σηκώνουν λοιπόν ψηλά τον πήχη της αντιπαράθεσης, αρκούμενοι στις μπαλοθιές που έριξαν και στη «νίκη της αυτοδιοίκησης»(!) που πέτυχαν με την παράταση. Βολεύτηκε όμως και η κυβέρνηση που: α) συγκαλύπτεται έτσι το πρόβλημα καθ’ όλη τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου των δημοτικών εκλογών, β) δίνει την ψευδή εντύπωση ότι σέβεται και υπολογίζει τα αιτήματα της ΤΑ, και γ) έχει πετύχει τη συναίνεσή τους για το χρόνο εφαρμογής, έχει ήδη προϊδεάσει τον κόσμο, και συνεπώς τη συμφωνημένη ημερομηνία, θα απαιτήσει απλώς να εφαρμοστεί η απόφαση. Την 1η Ιουλίου, δηλ. αμέσως μόλις αναλάβουν τα καθήκοντά τους τα νέα δημοτικά συμβούλια, θα βρεθούν μπροστά στο πρόβλημα αυτό. Ή θα το «καταπιούν» αποδεχόμενα οικειοθελώς τον εξευτελισμό τους, ή θα αντιδράσουν όπως αρμόζει σε εκλεγμένους από τον ελληνικό λαό, που δεν δέχονται την ταπείνωση των ιδίων και του θεσμού που εκπροσωπούν.

    Οι συνέπειες της απόφασης αυτής στους πολίτες
    Με την εφαρμογή της, η οποιαδήποτε διοικητική αυτοτέλεια και οικονομική αυτοδυναμία είχε απομείνει στους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης (συνταγματικά κατοχυρωμένες με το άρθρο 102Σ), θα συρρικνωθεί τελείως. Οι συνέπειες και οι επιπτώσεις αυτής της αντισυνταγματικής απόφασης, θα μεταφερθούν σταδιακά προς όλους τους πολίτες. Σκοπός της κυβέρνησης (και των Βρυξελλών που την καθοδηγούν) είναι, στερώντας τους Δήμους από τη διαχείριση των ταμειακών τους δυνατοτήτων, να τους εξωθήσουν στην κάλυψη των οικονομικών τους αναγκών με δύο τρόπους: Αφενός μέσω της αύξησης των τελών και της δημοτικής φορολογίας, και αφετέρου μέσω της πώλησης περιουσιακών στοιχείων, δραστηριοτήτων και υπηρεσιών (από την καθαριότητα μέχρι ακόμη και το πρωτόκολλο)! Με κύριους ενδιαφερόμενους ως αγοραστές, ξένους «επενδυτές» (κυρίως γερμανικών συμφερόντων μέσω της περιβόητης Ελληνογερμανικής Συνεργασίας), σε κοινοπραξίες με ντόπιους ολιγάρχες…

    Ακόμη λοιπόν και ο πολίτης που είναι απογοητευμένος ή και αγανακτισμένος από τις μέχρι τώρα διοικήσεις του Δήμου του, πράγμα που τον ωθεί «να ρίχνει μια μούντζα» και να αδιαφορεί για τις δημοτικές εκλογές, ας γνωρίζει ότι το θέμα της διαχείρισης των ταμειακών διαθεσίμων δεν αφορά ένα ζήτημα μεταξύ «γραφειοκρατικών φορέων» (των ΟΤΑ με την κεντρική κυβέρνηση), αλλά αφορά τον ίδιο, τη ζωή του και την καθημερινότητά του. Σχετίζεται με το αν θα είναι σε θέση ο Δήμος να προσφέρει τις όποιες υπηρεσίες παρείχε μέχρι τώρα, με το αν θα μπορεί να συντηρεί δημοτικά πολυϊατρεία, δημοτικά γυμναστήρια, προγράμματα βοήθειας, βιβλιοθήκες, ΚΑΠΗ κλπ, σχετίζεται με την περαιτέρω οικονομική αφαίμαξη που θα δεχθεί ο ίδιος ως δημότης αν του αυξηθούν τα δημοτικά τέλη, σχετίζεται ακόμη και με το αν θα υποχρεωθεί να πληρώνει για την παραμικρή επαφή του με τον Δήμο της περιοχής του (αν π.χ. παραδοθεί το πρωτόκολλο σε ιδιωτικά συμφέροντα), ή ακόμη και αν θα περνάει το απορριμματοφόρο τακτικά ή αν μειώσει τις διαδρομές του στην περιοχή του (πιθανός κίνδυνος αν ιδιωτικοποιηθεί η καθαριότητα) κλπ.

    Η σιωπή των δημοτικών συνδυασμών
    Παραδόξως όμως, ελάχιστοι στη χώρα δημοτικοί συνδυασμοί, θέτουν προεκλογικά το θέμα της μεταφοράς των ταμειακών διαθεσίμων σύμφωνα με τις κατάπτυστες απαιτήσεις του ν.4549/2018. Δεν παίρνουν θέση προγραμματικά, δεν το αναδεικνύουν, το υποβαθμίζουν με αμηχανία ή προτιμούν να το παρακάμψουν!… Πού οφείλεται αυτή η παράδοξη σιωπή; Οφείλεται στο ότι οι περισσότεροι δημοτικοί συνδυασμοί, κατευθύνονται είτε άμεσα από τα κόμματα τα εντός βουλής, είτε διατηρούν μαζί τους διαδρομές συγκοινωνούντων δοχείων, είτε σχετίζονται εμμέσως με αυτά σε σχεδιασμούς συνεργασίας για τις εθνικές εκλογές. Είτε, το κυριότερο, δεν διαφωνούν με τις βασικές κατευθύνσεις της Ε.Ε. που επέβαλλε τον ν.4549/2018. Όπως επίσης, δεν τολμούν να προβάλλουν αντιρρήσεις για την ίδρυση και λειτουργία της κατ’ επίφαση «Ανεξάρτητης» Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ), που συστάθηκε αντισυνταγματικά και με απαίτηση των δανειστών. Κάθε δήλωση δημόσιας καταδίκης της ΑΑΔΕ, σημαίνει «καρφί» στην καρδιά του Κουαρτέτου, πράγμα που αποφεύγουν να το κάνουν είτε λόγω των εντολών των κομμάτων τους, είτε λόγω ποικίλων δεσμών και εξαρτήσεων με προγράμματα συνεργατών τους χρηματοδοτούμενα από την Ε.Ε., είτε απλώς για λόγους ιδεολογικούς: Δηλ. επειδή εμφορούνται από τα ψευδεπίγραφα «ευρωπαϊκά ιδεώδη» που προπαγανδίζουν οι Βρυξέλλες, έχουν συνεπώς αποδεχθεί σιωπηρώς το ασφυκτικό πλαίσιο που έθεσαν για τη χώρα μας οι δανειστές και η Ε.Ε. και δεν θέλουν να θίξουν τις εφαρμοστικές πολιτικές του.

    Γιατί, άρνηση της παράδοσης του δημοτικού ταμείου στην ΑΑΔΕ, ενέχει τον κίνδυνο να παρθούν αναγκαστικά μέτρα εναντίον του. Εκεί θα φανεί ποιος πραγματικά μάχεται για τον Δήμο και τους δημότες του, προτάσσοντας την αξιοποίηση των δημόσιων οικονομικών προς όφελος των δημοτών του και όχι προς χάριν ιδιοτελών συμφερόντων και «δανειστών», και ποιος περιφέρει την ταμπέλα του «αντιμνημονιακού» απλώς και μόνο για πολιτικά οφέλη και για την «πάρτη» του.

    Μέσα σ’ αυτήν τη χρονιά, θα ξεχωρίσουν οι δήμαρχοι σε αυτούς που θα κινδυνεύσουν ακόμη και με φυλάκιση και σ’ εκείνους που προκειμένου να έχουν την εύνοια της εξουσίας, θα είναι διατεθειμένοι να παραδώσουν Δήμο, ταμείο και δημότες στα κελεύσματα των δανειστών. Δεν αποκλείονται δυναμικές αναμετρήσεις από τους δημότες που θα υποστηρίξουν τον δήμαρχό τους και τα οικονομικά του Δήμου τους από την αρπαγή. Οι δήμαρχοι που θα αντιταχθούν στην επικείμενη κλοπή των δημοτικών ταμείων, θα βρεθούν στο επίκεντρο των γεγονότων, έχοντας τη συμπαράσταση του κόσμου που θα σταθεί στο πλάι τους, θωρακίζοντάς τους απέναντι στον κυβερνητικό αυταρχισμό και στις εντολές των δανειστών.

    Στην τελική, είναι θέμα προσωπικής αξιοπρέπειας. Δεν μπορείς να είσαι υποψήφιος δήμαρχος ή δημοτικός σύμβουλος, κλείνοντας τα μάτια απέναντι στη λαίλαπα που ετοιμάζουν για τον Δήμο σου. Ούτε μπορείς να λες ότι διαφωνείς μ’ αυτό, γενικώς και αορίστως. Δηλώνεις ξεκάθαρα την αντίθεσή σου προεκλογικά μπροστά στον κόσμο και δεσμεύεσαι απερίφραστα και δημοσίως ότι δεν θα το επιτρέψεις ό,τι και αν συμβεί.